Icono visita

RVIE

Convocatoria Pruebas Acceso Ciclos Formativos

• 11/12/2018 |

Se convocan las Pruebas de Acceso a los Ciclos Formativos de Grado Medio y de Grado Superior de Formación Profesional correspondientes al curso 2018-2019, para las personas que carecen de los requisitos académicos que permiten el acceso directo a dichas enseñanzas.

Inscripción entre el 7 y 18 de enero de 2019

Economistas sin fronteras

• 9/11/2018 |

ESF 01
ESF 02
El departamento de FOL, ha invitado a la ONG Economistas sin Fronteras para acercar al alumnado del ciclo superior de Educación Infantil, a la Economía Social Solidaria y poder aplicarla en los proyectos de emprendimiento en el módulo de EIE

Elhuyar - Bizilabe

• 2018ko azaroa |

Elhuyar 01

Elhuyar 02

Deustuko liburutegian daukate beraien egoitza. Eskurtze DBHko lehen mailako ikasleek parte hartu dute Teknologia arloan “asmakizun tailerra” izeneko Bizilabe tailerretan.

Kasu konkretu honetan, polimeroak nola eratzen diren aritu dira. Slime famatua den nahasketak erabilita. Horretarako nahastu dira: kola zuria, koloratzaileak, bikarbonatoa eta lentilla likidoa. Proportzio egokietan eta ondo nahastuta ateratzen da Slime produktua. Gero erabili dira produktu berdinak gehi platerrak garbikari bat. Horrela konparatu egiten da nola aldatzen diren propietateak. Ozpina botatzen bazen polimerizazioa apurtzen zen. Eta azkenik, kola gardena, koloratzaileak, bikarbonatoa eta lentilla likidoa ondo nahastuta, hemen ere ateratako Slime polimeroaren propietateak desberdinak ziren.

Urdaibai Bird Center

• 2018ko azaroa |

Bird 01

3. DBHko ikasleekin antolatu dugu bisita bat ezagutzeko URDAIBAI BIRD CENTER

Oinarrizko helburuak:

- Hegaztien eta beraien ekosistemen ezagumendua eta sentsibilizazioa bultzatzea Urdaibai Biosfera Erreserban.
- Euskal Herriko hegaztien migrazio-fenomenoa ezagutzea.
- Zentruak hegaztien eta beraien migrazioen inguruan egiten dituen ikerketen emaitzak jakitera ematea.

Edukiak:
- Atlantiko ekialdeko migrazio-bidearen aurkezpena, eremu paleartikoa adierazita duen argiztaturiko makropanel baten laguntzaz.
- "Hegaztiak eta meteorologia" ikus-entzunezkoaren bitartez gertakari meteorologikoek hegaztien migrazioan nola eragiten duten azaltzen da.
- Interpretazio moduluetan, Urdaibai Biosfera Erreserbaren sarrera bat egin ostean ikus-entzunezko sistema moderno batzuen bidez Gautegiz Arteagako hegazti-espezie desberdinak identifikatuko dira eta azkenik hegaztiekin burututako ikerketa proiektu desberdinak aurkeztuko dira.
- Teleskopio eta prismatikoen laguntzaz, hezeguneko hegaztien behaketa zuzena zentruko behatokitik.
- Urdaibaiko barnealdeko hezeguneen paisaia interpretazioa dorretik.
- Kanpoko behatokietara ibilbidea (Bakarrik bisitaldi berezian)

Bird 02

Charla de la Asociación de Trabajadoras de Hogar de Bizkaia

• 25/10/2018 |

Hogar1
 Hogar2
El Departamento de FOL ha organizado una charla el 25 de octubre con el alumnado de segundo curso de Atención a Personas. La Asociación de Trabajadoras de Hogar de Bizkaia ha compartido la difícil situación laboral que padecen las trabajadoras y trabajadores del sector, así como las reivindicaciones actuales.

Radiocuentos del abecedario

• 30/10/2018 |
Maider Vaquero, alumna de 2º curso del Ciclo Formativo de Grado Superior de Educación Infantil del Instituto Eskurtze, de Bilbao ha ganado el premio RADIOCUENTOS DEL ABECEDARIO, organizado por el Museo de Bellas Artes. Lo encuentras en el siguiente link

Ikasleak